חנויות הדיוטי-פרי של ג'יימס ריצ'רדסון עוברות לפרסום דיגיטלי: בחנויות שבשדה התעופה בן גוריון יותקנו מערכות תצוגה אודיו-וידאו דיגיטליות של חברת YCD, שתשדרנה תכני אווירה להנעמת זמנם של הקונים הפוטנציאליים, תוכן מהאינטרנט וכן תכנים פרסומיים ושיווקיים, הכוללים הטבות לקונים במעמד הרכישה וטרם עלייתם למטוס. היקף הפרוייקט: כמאה אלף ש"ח.
מערכת ה- MuViTM שפותחה ע"י YCD, המפתחת פתרונות ניהול תוכן דיגיטלי, תשלוט על 6 ערוצי תוכן שונים ו- 40 מסכי פרסום בנקודות המכירה, באולם הדיוטי-פרי בנתב"ג. בנוסף, תפיק YCD את התכנים למסכים שמותקנים בקופות ותנהל אותם באמצעות פלטפורמת ניהול והפצה, המאפשרת שליטה מרחוק על כל התכנים המשודרים בחנויות. "זהו קונספט חדשני של שיווק ופרסום, שיוטמע בדיוטי פרי של ישראל, שער היציאה של המדינה", אומרת ברי סביר, מנהלת המכירות של YCD, "אנו רואים בכך פתרון שיווקי אולטימטיבי, שמעביר ללקוח את המסרים, ההטבות וההצעות בצורה האופטימלית, תוך שילוב תכנים ויזואליים לחיזוק המותג".
לדברי חגית בכר, סמנכ"ל סחר ושיווק ג'יימס ריצ'רדסון: "ההשקעה בנקודת המכירה עלתה לעדיפות עליונה. הדבר נובע מתוך הצורך בהעצמת ה'קנייה הספונטאנית' ע"י פיתוח אמצעי 'עידוד' מתקדמים. המסכים החדשים והתכנים שרצים עליהם הופכים חלק אינטגרלי בהתנהלות השיווקית בנקודת המכירה. שימוש מושכל במסרים ויזואלים עם הצעת מכר 'מפתה', מקצר משמעותית את תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן, גם אם השעה היא ארבע לפנות בוקר, ואלו הדקות הספורות בקופה בדרך למטוס".
YCD
חברת YCD היא ספקית מתן פתרונות תכנים דיגיטליים מאוחדים ופתרונות בניית מערכי שיווק ומיתוג בנקודות מכירה. החברה הוקמה ב-1999 ע"י נועם לבבי ודני זאבי. באמצעות פתרונות תוכנה ומדיה מתקדמים, מציעה החברה שירותי ניהול מערכי שיווק ממוקדים תוך קבלת תשואה מדידה מנקודות המכירה והעשרת חוויית הלקוח. לחברה יש לקוחות בישראל, ארה"ב, אירופה, אסיה ואוסטרליה ובין לקוחותיה מעל 2000 מותגים מוכרים, ביניהם: בנק דיסקונט, Totota UK, רשת Cartier העולמית, מוטורולה, רשת הולמס פלייס, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת מקדונלדס, ארקפה, רשת אלדו, מנגו, הוגו בוס צרפת, ורשת המסעדות Nobu של השחקן רוברט דה נירו. לפרטים: www.ycd.net
ג'יימס ריצ'רדסון
ג'יימס ריצ'רדסון היא מפעילת הדיוטי פרי הגדולה בארץ ואחת מחברות הדיוטי פרי המובילות בעולם. בישראל מפעילה החברה חנויות בשדה התעופה בנתב"ג, במעברי הגבול בטאבה ובירדן, מחסנים לאספקת צידה לאוניות, לכוחות או"ם ולדיפלומטים, בחיפה ובאשדוד. בנוסף - חנות למכירה לצוותי אוניות בחיפה, חנות דיוטי פרי בשדה תעופה חיפה וחנויות דיוטי פרי באוניות נוסעים - מנו ספנות, המפליגות מחיפה, וכן במטוסים של חברת ישראייר וארקיע.
,תכני אויי
מערכת ה- MuViTM שפותחה ע"י YCD, המפתחת פתרונות ניהול תוכן דיגיטלי, תשלוט על 6 ערוצי תוכן שונים ו- 40 מסכי פרסום בנקודות המכירה, באולם הדיוטי-פרי בנתב"ג. בנוסף, תפיק YCD את התכנים למסכים שמותקנים בקופות ותנהל אותם באמצעות פלטפורמת ניהול והפצה, המאפשרת שליטה מרחוק על כל התכנים המשודרים בחנויות. "זהו קונספט חדשני של שיווק ופרסום, שיוטמע בדיוטי פרי של ישראל, שער היציאה של המדינה", אומרת ברי סביר, מנהלת המכירות של YCD, "אנו רואים בכך פתרון שיווקי אולטימטיבי, שמעביר ללקוח את המסרים, ההטבות וההצעות בצורה האופטימלית, תוך שילוב תכנים ויזואליים לחיזוק המותג".
לדברי חגית בכר, סמנכ"ל סחר ושיווק ג'יימס ריצ'רדסון: "ההשקעה בנקודת המכירה עלתה לעדיפות עליונה. הדבר נובע מתוך הצורך בהעצמת ה'קנייה הספונטאנית' ע"י פיתוח אמצעי 'עידוד' מתקדמים. המסכים החדשים והתכנים שרצים עליהם הופכים חלק אינטגרלי בהתנהלות השיווקית בנקודת המכירה. שימוש מושכל במסרים ויזואלים עם הצעת מכר 'מפתה', מקצר משמעותית את תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן, גם אם השעה היא ארבע לפנות בוקר, ואלו הדקות הספורות בקופה בדרך למטוס".
YCD
חברת YCD היא ספקית מתן פתרונות תכנים דיגיטליים מאוחדים ופתרונות בניית מערכי שיווק ומיתוג בנקודות מכירה. החברה הוקמה ב-1999 ע"י נועם לבבי ודני זאבי. באמצעות פתרונות תוכנה ומדיה מתקדמים, מציעה החברה שירותי ניהול מערכי שיווק ממוקדים תוך קבלת תשואה מדידה מנקודות המכירה והעשרת חוויית הלקוח. לחברה יש לקוחות בישראל, ארה"ב, אירופה, אסיה ואוסטרליה ובין לקוחותיה מעל 2000 מותגים מוכרים, ביניהם: בנק דיסקונט, Totota UK, רשת Cartier העולמית, מוטורולה, רשת הולמס פלייס, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת מקדונלדס, ארקפה, רשת אלדו, מנגו, הוגו בוס צרפת, ורשת המסעדות Nobu של השחקן רוברט דה נירו. לפרטים: www.ycd.net
ג'יימס ריצ'רדסון
ג'יימס ריצ'רדסון היא מפעילת הדיוטי פרי הגדולה בארץ ואחת מחברות הדיוטי פרי המובילות בעולם. בישראל מפעילה החברה חנויות בשדה התעופה בנתב"ג, במעברי הגבול בטאבה ובירדן, מחסנים לאספקת צידה לאוניות, לכוחות או"ם ולדיפלומטים, בחיפה ובאשדוד. בנוסף - חנות למכירה לצוותי אוניות בחיפה, חנות דיוטי פרי בשדה תעופה חיפה וחנויות דיוטי פרי באוניות נוסעים - מנו ספנות, המפליגות מחיפה, וכן במטוסים של חברת ישראייר וארקיע.
,תכני אויי
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il